Isnin, 29 Disember 2008

Rombongan Ke IKEA Superstore

Rombongan Keluarga Ke Gedung Perabot Terbesar di Malaysia
Di Mana Lagi Kalau Bukan Ke
IKEA Superstore di Damansara.

28 Disember 2008

Rombongan ini disertai oleh Saya, Acoy, Dhafir, Dayah, Ibu saya, Nabila, Busu, Mak Usu, Mak Saya, Atam, Mak Tam dan Nadia.
Wajah ceria Dhafir ketika shopping keluarga di IKEA
Dhafir menunjukkan wajah comelnya.


Kelihatan Ibu saya yang telah penat berjalan ditolak dengan troli oleh Nabila.

Beginilah keadaan yang sesak ketika Acoy sedang beratur nak belikan kuih karipap sedap di IKEA.

Kelihatan Busu, Mak Usu dan Dayah melayani karenah Dhafir setelah penat bershopping.
Dayah biasalah. Cuba tengok mata dia...

Sempat bergambar tanda kenangan di IKEA.

Inilah adalah perjalanan yang memenatkan. Tambahan pula ibu saya dan suami saya yang tidak berapa sihat disebabkan oleh sakit gastrik dan demam. Semoga saya berpeluang ke sana lagi insya Allah.

Tiada ulasan: