Selasa, 21 September 2010

Kembara Raya 6 : Beraya Di Rumah Wan Alang Batu Kikir

Kembara Hari Raya 6
Berhari Raya di Rumah Wan Alang
Di Batu Kikir
11 September 2010
.
.
Setelah selesai berhari raya di rumah Wan Achik, kami bergerak menuju ke rumah Wan Alang pula. Di sana, disebabkan dah kekenyangan kami tidaklah makan sangat. Jamah jugaklah kuih-kuih raya yang ada.
.
Danish dan Dhafir kat sana seperti biasa bermain seadanya dan kali ini siap dapat main badminton. Si Dzaqwan pulak main ketuk-ketuk pinggan. Sampai pecahlah pinggan Wan Alang dikerjakan!
.
Danish dan Dhafir dengan raket di rumah Wan Alang
Adik Piji
Dzaqwan yang masih aktif bermain
Pinggan kaca dah pecah. Tukar dengan pinggan melamine
Memang leka dia
Adik Ipar saya (Fadzly) dan suami saya ketika berbual di meja makan
Wan Alang dan Induk Ajoi
Suami saya ketika sedang menemubual anak saudaranya Firdaus yang telah bersiap untuk pulang
Induk Mija dan Angah Ani duduk bersimpuh di bawah
Fadzly dan Suami saya yang begitu rancak berbual!
Hafiz (adik ipar saya) yang juga sudah mula kepenatan
Dhafir bersama Pak Dik nya
Danish dengan 'shuttlecock' di tangan
.
.
.
Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

Tiada ulasan: