Rabu, 18 Mei 2011

Tahniah Buat Anuar & Aza di atas kelahiran Aura Rayyan!!

Pada 16 Mei 2011, sekembalinya saya daripada Jamuan Hi-Tea Hari Guru Sekolah Menengah Kebangsaan Senawang, saya dan keluarga telah pergi ke rumah jiran kami iaitu Anuar & Azah (selang dua buah rumah jerr..) untuk menziarahi baby baru mereka. Semenjak lahir baby baru mereka ini, barulah ini masanya kami berkesempatan untuk menziarahi.

Nama baby baru mereka ini diberi nama Aura Rayyan. Lelaki lah apa lagi. So, sekarang mereka dah sama macam kami sebab ada 3 anak lelaki. So, kena berusaha lagilah untuk dapat anak perempuan pulak! Berikut dikongsikan beberapa gambar ketika kami ke rumah mereka melawat baby Aura Rayyan.



Semangat betul! Timbangan semasa lahir 3.6 kg!Kuss semangat! Memang geram nak cubit-cubit!Masa kami tiba, Amar dan Aqil tengah lena tidur!Bila dah terjaga je, terus Aqil main basikal dengan DzaqwanTerus aktif bermain....Anuar yang ceria sambil mendukung baby RayyanRancak berbual nampak. Suami saya tu memang, kalau dapat dia duduk.... macam rumah sendiri!!Amar (yang memalinkan muka) masih lena tidur!Dzaqwan kembali membonceng basikal di belakang Aqil Meriah betul bila budak-budak ni main. Tak ingat dunia!!Danish pula membonceng Aqil


Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

Tiada ulasan: