Isnin, 19 Januari 2009

Majlis Perkahwinan Yazid (Jebon) & Nawal (Intan) di Bukit Rokan.

Selamat Pengantin Baru
Ikhlas Buat

Mohd Yazid Zailan (Jebon)
&
Nawal Salwani Hashim (Intan)

18 Januari 2009

Tahniah diucapkan buat Jebon dan Intan. Percintaan yang terukir sejak sekian lama akhirnya berkesudahan di gerbang perkahwinan. Kami mendoakan kebahagian dan kesejahteraan anda sekeluarga semoga kebahagiaan mengiringi anda hingga ke akhir hayat. Jebon yang mencintai Intan sejak sekian lama mengenali Intan selaku gadis yang agak pendiam tetapi mesra ini sejak tahun 2003.

Jebon yang kini berumur 26 tahun mengesahkan bahawa beliau mulai mengenali Intan yang kini berjaya menawan hatinya sejak tahun 2003. Perkenalan yang direncanakan oleh rakan-rakan Jebon ini membuka hati mereka untuk menjadi pasangan hidup selamanya. Perkenalan awal mereka bermula di suatu hari di suatu tempat yang bersejarah buat mereka iaitu di Terminal 1, Seremban.

Intan yang berumur 25 tahun berasal dari Kg Gemetir, Tanjung Ipoh ini boleh mengingati saat mereka berjanji untuk bersama memadu kasih dan sayang, susah dan senang bersama iaitu pada tanggal 27 Mac 2003.

Alhamdulillah mereka telah pun bertunang pada Februari 2006 dan bernikah pada Disember 2008. Pada 18 Januari 2009 baru-baru ini kami telah sempat hadir ke Majlis Perkahwinan mereka di Felda Bukit Rokan.

Selamat Pengantin baru sekali lagi....!
Beginilah rupa Pelamin yang menjadi singgahsana Raja Sehari.
Jebon sempat mengajak tetamu-tetamu agar makan bersama.
Kedua-dua mempelai ketika berada di meja santapan Raja Sehari.
Kelihatan Mak Andak ketika berdiri di sebelah Meja Santapan Raja Sehari.
Kelihatan juga Pak Lang, Atam dan Cik Ujang ketika menyambut tetamu.
Antara ahli keluarga yang hadir.
Kelihatan Mak Long Limah, Mak Lang Zaiton, Farah, Ibu saya, Wan dan Mimi.
Pasangan bergambar di atas pelamin.
Satu lagi pose istimewa dari Pengantin

Selepas daripada majlis ini selesai, satu mesyuarat khas Hari Keluarga 2009 telah diadakan. Insya Allah sebagai Setiausaha saya akan maklumkan perkembangan serta keputusan yang diambil dari mesyuarat berkenaan.

Sekian dan Terima Kasih.

Laporan oleh : Yat / Noi

1 ulasan:

Unknown berkata...

hey good blog !! marvellous one i really liked it!! visit myn also pls and wanna know ur feedback !! my blog is www.bornforearnin.blogspot.com and pls clcik on the orange colour links there!! pls