Selasa, 27 Januari 2009

Atuk Masuk Wad !!!!

Atuk yang sudah lama berasa kurang sihat ekoran pening-pening kepala yang berpunca daripada pembedahan mata yang pernah dijalankan di Klinik Bahau sebelum ini, telah dimasukkan ke Hospital Kuala Pilah. Dilaporkan bahawa mata kiri atuk kian membengkak. Menurut Atuk, berkemungkinan akan melalui satu lagi pembedahan atau jika tidak mata atuk ini mengalami risiko yang boleh mengakibatkan matanya ini terpaksa dibuang.

Difahamkan jika atuk masih lagi lagi menanggung kesakitan selepas beberapa siri ujian dijalankan, maka pembedahan susulan terpaksa dijalankan. Namun ini semua masih diperingkat pemeriksaan.

Segala maklumat ini diperolehi ketika saya, Acoy, Dayah, Danish dan Dhafir melawat Atuk di Wad 7 Cempaka, di Hospital Kuala Pilah pada 27 Januari 2009 pada jam 1.30 petang. Setibanya kami di sana, di dapati yang Mazli, Mimi dan anak-anaknya telah lebih awal tiba di wad berkenaan. Dan tidak lama kemudian, ibu saya, Wan, Busu dan Mak Usu pula telah tiba di wad dari kampung Tanah Baru.

Adalah dengan ini kami berdoa agar Atuk cepat sembuh dan boleh kembali menjalani rutin harian dengan lebih sihat dan ceria.

Tiada ulasan: