Ahad, 7 November 2010

Kenduri Kahwin Saiful (Anak Kak Teh) Kak Teh di Sri Pulai (Malam Sebelum)

Pada 5 November 2010 (Jumaat) kami sekeluarga bersama dengan ibu mertua saya telah pun pergi ke rumah Kak Teh Ratipah di Taman Sri Pulai, Sikamat. Kami sebenarnya datang awal kerana majlis hanya akan berlangsung pada keesokannya (6 November 2010), tetapi disebabkan jadual yang padat pada 6 November 2010, maka suami saya mengambil keputusan datang awal.
.
Dapatlah kami tengok serba sedikit persiapan majlis perkahwinan Saiful ni. Memang cantiklah khemah dan pelamin nya. Tema keesokannya adalah berwarna 'turquoise'. Memang cantik dan berseri!
.
Ibu mertua saya leka berbual dengan Cik Milah, jiran lama ketika duduk di Rasah kira-kira 25 tahun dulu....
Dzaqwan
Dhafir yang merajuk tak dapat sesuatu...
Dzaqwan di pangkuan saya
Cik Ana selaku orang kuat kenduri pada malam tu
Pelamin yang telah siap tersergam indah!
Dzaqwan, comel ketika duduk diam di kerusi...
Danish dan saya
Dah mula nak turun. Adalah beberapa saat duduk diam!
Danish cuba untuk tersenyum...
.
.
.
Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

Tiada ulasan: