Rabu, 10 April 2013

Sepetang Bersama Dato' Siti Nurhaliza!!!!


Pada 7 April 2013 yang lalu, suami saya telah diundang ke majlis "Sepetang Bersama Dato' Siti Nurhaliza" so, kesempatan itu kami ambillah untuk 'tumpang sekaki'. Memang best lah rasa sebab dapat bertemu secara dekat dengan Dato' Siti Nurhaliza kan... memanglah dia cun gilerr!!!

Dapatlah kami koleksi Majalah dan jugak T-Shirt dengan gambar Siti Nurhaliza... memang tak sangka sungguh!!!

Kebetulan pula kami yang dalam perjalanan pulang dari Cameron Highlands, terus je la singgah kat program ni. Program ni dibuat di Plaza Centrum, Setiawangsa.

Yang paling best... Kakak Syamira yang dapat bergambar dekat betul dengan Dato' Siti.... terima kasih banyak buat suami saya yang telah menjadikan impian ini suatu realiti!!!!

Jom kita layan gambarr!!!!!

 
Masa ni saya bersama Ibu Mertua saya (Mak Lang) dan Mak Long Samsiah 
Suasana di dalam Dewan Utama di Plaza Centrum, Setiawangsa, KL
Suasana ketika kami menikmati hidangan yang disediakan
Suasana ketika I-Klon Saloma membuat persembahan
Ini pulak... ketika I-Klon Kris Dayanti membuat persembahan
Nampak tak?... ha itulah Siti Saerah dan Siti Saedah (AF)... Jangan tak tau!
Siti Nurhaliza yang menyaksikan persembahan di pentas
Gambar saya bersama Dato' Siti Nurhaliza.. (jangan marah ya...)
Kakak Syamira bergambar bersama I-Klon Kris Dayanti
Saya, sambil mendukung Dzafran... menyapa Dato' Siti Nurhaliza untuk mengajak beliau bergambar bersama family!!
Kami semua bergambar bersama Dato' Siti Nurhaliza
Memang sportinglah Dato' Siti Nurhaliza nih!!!

Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

Tiada ulasan: