Isnin, 7 Mei 2012

Majlis Kahwin Anak Cik Miskam di Klang


Pada 6 Mei 2012, telah berlangsungnya majlis perkahwinan anak kepada Cik Miskam (sepupu kepada ibu mertua saya) di Teluk Gong, Klang. Di antara yang hadir adalah Ibu Mertua saya, Wan Asiah, Apak Sidek dan anak-anak, Pak Tam sekeluarga, Induk sekeluarga, Along Nazaruddin sekeluarga serta tidak terlupa suami saya dan anak-anak.

Panjang betul khemahnya. Meriah betul majlisnya. Tapi sempat juga kami merakamkan gambar-gambar sewaktu menghadiri majlis ini. 

Jom kita layan sama-sama....

Ketika kami baru tiba
Suasana meriah di bawah khemah sampaikan kami tidak jumpa tempat duduk pada mulanya...
Kak Long (Anak Pak Tam) dan Wan Asiah
Saya bergambar bersama Mak Usu Halijah
Lagi gambar saya bersama Mak Usu Halijah
Along Nazaruddin dan keluarga
Pengantin diarak masuk ke bawah khemah
Flower Girls !
Pasangan Pengantin kelihatan ceria...
Dzaqwan menikmati air sejuk kerana dahaga!
Danish Amri ketika menikmati cendol
Lepak-lepak sebaik sahaja selesai makan!
Suami saya berbual dengan Cik Maen
Ibu Mertua saya rancak berbual dengan sepupunya...

Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

Tiada ulasan: