Rabu, 3 Ogos 2011

Selamat Hari Lahir buat Acoy yang ke 24???

Selamat Hari Lahir buat suami yang mencecah umur 24 tahun (kata suami saya lah). Tapi umurnya sebenar adalah 24 tahun (iaitu pada 10 tahun yang lalu). Suami saya Syamsul Amri bin Hj Ismail @ Acoy telah dilahirkan pada 3 Ogos 1977 di Kg. Ayer Dedali, Batu Kikir.

Disebabkan tahun ini birthday suami saya jatuh pada bulan Ramadhan maka kami telah meraikan secara sederhana di Star Fresh Agro Park, Jalan Kuala Pilah.

Kami sekeluarga dengan ini mengucapkan selamat panjang umur, murah rezeki serta sentiasa berjaya mencapai cita-citanya.

Setelah berbuka puasa, kami terus ke Pancor iaitu rumah ibu mertua saya untuk memotong kek di sana. So, dengan ini disertakan gambar-gambar semasa kami meraikan hari lahir suami saya. Selamat menonton!!

Wajah Birthday Boy!Kek yang saya sumbangkan khas buat suami sayaSuami saya melayan gelagat anak-anakDhafir AmriIkan sweet sourSizzling TofuChicken CheesePrawn ButterAneka buah-buahan pencuci mulutDzaqwan AmriEkhem.... saya laaaIni pula semasa acara potong kek di PancorBersama anak-anak di hadapan kekDhafir yang beriya meniup lilin!Dzaqwan ceriaBersantai di hadapan TV sementara menanti Isya' dan TarawihDanish dengan pelbagai gayaDzaqwan dengan helmetnya!! Nak jadi angkasawan ke dik?Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

1 ulasan:

Butik Nur Barakah berkata...

abg acoi, selamah hari lahor dan semoga panjang umurrr dan muuuurah rezzki..:) - dari pat sekeluarga-