Ahad, 9 Januari 2011

Ke Shah Alam Bertemu dengan Pak Kiyai Hj Rizqi Hamdani

Pada 8 Januari 2011 kami telah beramai-ramai ke rumah Induk di Shah Alam untuk bertemu dengan Pak Haji Rizki. Pak Haji ini telah banyak membantu keluarga kami dari segi doa, ubat-ubatan secara Islam termasuk membantu perniagaan keluarga kami terutamanya Induk ketika mengusahakan Restoran Bussaina dulu.
.
Anak kami Dzaqwan yang mengidap penyakit sawan tangis dulu pun diubatkan oleh Pak Haji Rizki. Pak Haji yang berasala dari Indonesia baru sahaja tiba di Malaysia pada minggu yang lalu dan dijadualkan hanya berada di Malaysia dua puluh hari sahaja.
.
Sebelum kami ke Shah Alam untuk bertemu Pak Haji di rumah Induk yang dijadualkan pada jam 8.30 malam, kami telah singgah di gerai Fadzly di Stadium Paroi untuk mengalas perut. Kat sana sempat jugaklah kami bergambar dengan pemain bolasepak Negeri Sembilan yang 'top' tu, tak lain tak bukan si Kembar.
.
Merasa jugak kami bergambar dengan mereka...
.
Selepas selesai makan, kami terus bergerak ke Shah Alam...
.
Saya dan DzaqwanSuasana di gerai Fadzly

Kami bergambar bersama Aidil Zafuan (suami kepada Rita Rudaini)
Ini pulak gambar bersama Zaquan Adha (tunang Ayu Raudhah) dan juga Idris Karim
Suami saya bergambar bersama Idris Karim
Danish dan Dhafir yang riang di dalam keretaLagi wajah comel anak-anak kami....
Suami saya makan bersama Pak Hj Rizqi (yang berbaju hitam menghadap suami saya)



Pelbagai lauk yang menyelerakan yang telah dihidangkan oleh Induk
.
.
.
Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

1 ulasan:

pak muliadi berkata...

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.