Isnin, 28 Disember 2009

Jom Makan di Secret Recipe!!!

Pada 15 Disember 2009 yang lalu, saya dan keluarga saya telah berkesempatan menjamu selera di Restoran Secret Recipe. Best jugaklah makan kat sana. Pada awalnya kami bercadang nak makan di McDonald saja, tetapi sebab ada yang berhajat, suami saya pun tak kisah, kami terus beralih di Secret Recipe di Taipan, Senawang.
.
Memang bestlah makan kat sana. Apa-apa pun terima kasihlah buat suami tersayang kerana sudi belanja kami sekeluarga pada malam tu.
.
Bergambar bersama suami tersayang
Suami saya bersama anak-anak. Kesian, Acoy (suami) yang baru je balik kerja
Ibu saya, Nabila (anak buah) dan anak saya Dzaqwan Amri
Adik saya dan ibu saya
Bergambar bersama suami tersayang (apasal lah buat muka macam tu!)
.
.
.
Disediakan oleh : Ungku Norhayati (Noi/Yat)

1 ulasan:

Lyn Harris berkata...

hi yat.. rindulh kat ko.. hope ko sihat and kim slm kat acoy, mak and dayah ye.. :)