Rabu, 21 Mac 2012

Jom Makan Meatball di Cafetaria IKEA Superstore

Pada 15 Mac 2012, entah macamana tiba-tiba suami saya tergerak hati nak makan 'meatball' so, saya pun apalagi, setuju sangat-sangat. Dan, pada petang itu juga kami sekeluarga telah bergerak ke Kuala Lumpur. Jangan main-main tau, bukan sebarang 'meatball' yang dicari, tetapi meatball di Cafetaria IKEA yang tak tahan tu. Macam suami saya lak yang'mengidam' nih. Sepatutnya sayalah yang ngidam ya tak?

Apa-apa pun terima kasih buat suami saya kerana sudi bawak kami sama-sama makan di sana....

So, tanpa membuang masa, jom kita tengok gambar-gambar masa kami menikmati hidangan di Cafetaria IKEA Superstore di Damansara.....


Dzaqwan duduk di troliMacam-macam gelagat...Sempat bergambar di hadapan kedai PADINIInilah 'meatball' yang dicari-cari sangat nih!!Chicken wing ni pun best. Hidangan wajib suami saya.... Dzaqwan yang sedang mengunyah ayam. Menganga sebab panas lagi ayam tuh!

Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

1 ulasan:

Mohd Khairuan (Iwan@E1) berkata...

tak ajak kite org lagiiii...